Rejestracja produktu

Chciałbym zarejestrować swój produkt, jak mogę to zrobić?
Kliknij przycisk "Jak zrejestrować" na stronie http://lifetime.abckid.pl i postępuj zgodnie z instrukcjami. Pamiętaj, aby mieć dowód zakupu w wersji cyfrowej (zeskanowany lub zdjęcie)
Kupiłam kilka produktów Babymoov. Czy mogę je wszystkie zarejestrować na jeden wniosek o gwarancję na okres?
Nie. Każdy produkt należy zarejestrować indywidualnie.
Ile mam czasu na zarejestrowanie produktu od momentu zakupu?
Aby uzyskać prawo do dożywotniej gwarancji, produkt powinien być zarejestrowany w przeciągu 2 miesięcy.
Jeśli kraj, w którym mieszkam nie jest krajem, w którym dokonałem zakupu, jaki kraj należy wybrać podczas rejestracji produktu Babymoov w celu uzyskania dożywotniej gwarancji?
Rejestracja produktów Babymoov ma miejsce w kraju zakupu. Przykład: mieszkam we Francji, ale kupiłem mój produkt w Niemczech. W Niemczech odbędzie się rejestracja dożywotniej gwarancji dla mojego produktu Babymoov. Następnie musisz wybrać Niemcy jako kraj odniesienia w czasie rejestracji online produktu Babymoov.
Nie mogę skanować mojego otrzymania. Czy mogę wysłać to pocztą?
Niestety nie jest to możliwe. Przykro nam, ale każda rejestracja musi zostać zrealizowana w ramach naszego procesu online.

Warunki stosowania

Jaka jest różnica między gwarancją prawną a pełną gwarancją oferowaną przez Babymoov?
Gwarancja prawna może się różnić w zależności od kraju. W Unii Europejskiej czas obowiązywania gwarancji prawnej musi wynosić dwa lata. Oznacza to, że każdy konsument, który zakupi produkt dla dzieci w fizycznym sklepie lub online, automatycznie otrzyma dwuletnią gwarancję na produkt. W przypadku jakiegokolwiek problemu skontaktuj się z sklepem, w którym dokonano zakupu, aby można było rozwiązać problem. Należy pamiętać, że czas trwania i ramy gwarancji prawnej mogą różnić się w poszczególnych krajach. Dożywotnia gwarancja nie jest obowiązkiem prawnym. Jest to usługa stworzona i finansowana przez Babymoov w celu zapewnienia klientom możliwie jak najlepszej dbałości o produkty Babymoov. Produkt uzyskuje gwarancję prawną ustanowioną przez kraj konsumenta, a więc dożywotnia gwarancja zaczyna obowiązywać po zakończeniu gwarancji prawnej (np.: 2 lata i 1 dzień)
Czy dożywotnia gwarancja dotyczy wszystkich produktów Babymoov bez wyjątku?
Tak, dożywotnia gwarancja dotyczy wszystkich produktów marki Babymoov. Gwarancja nie obejmuje części eksploatacyjnych takich jak baterie, smoczki, źródła światła).
Czy muszę zapłacić za dożywotnią gwarancję?
Nie. Dożywotnia gwarancja jest usługą oferowaną bezpłatnie przez Babymoov.
Dostałem produkt Babymoov jako prezent ale nie otrzymałem dowodu zakupu. Czy mogę nadal zarejestrować produkt?
Niestety nie jest to możliwe. Dowód zakupu jest jedynym wymogiem, który zapewnia nam gwarancję na cały produkt. To jest coś, czego bezwzględnie potrzebujemy.
Dostałem produkt Babymoov jako prezent i otrzymałem paragon, ale bez widocznej ceny. Czy mogę nadal zarejestrować produkt?
Tak, każde potwierdzenie zakupu, również takie na którym nie widać ceny, jest akceptowalne.
Kupiłam produkt Babymoov z prywatnego sklepu internetowego: czy mogę nadal zarejestrować produkt?
Oczywiście! Twój produkt Babymoov to nowy produkt. Jeśli punkt sprzedaży jest zatwierdzony przez markę i masz dowód zakupu, spełniasz wszystkie niezbędne warunki, aby zarejestrować swój produkt.
Opakowanie mojego produktu zawiera informację o 5-letniej gwarancji. Co to znaczy?
Z przyjemnością informujemy, że Państwa 5-letnia gwarancja została automatycznie zmieniona na dożywotnią gwarancję. Prosimy o zarejestrowanie produktu.
Mój produkt Babymoov, zarejestrowany już w ramach dożywotniej gwarancji został skradziony. Czy możesz go wymienić?
Niestety nie jest to możliwe. Dożywotnia gwarancja Babymoov nie obejmuje kradzieży.

Używane produkty

Kupiłem używany produkt Babymoov. Czy mogę zarejestrować produkt?
Nie. Dożywotnia gwarancja jest osobista i nie może być przekazana. Dożywotnia gwarancja dotyczy wyłącznie nowego produktu zakupionego za pośrednictwem sieci zatwierdzonej przez markę.
Chciałbym sprzedać produkt Babymoov przyjacielowi. Czy mogę powiedzieć jej, że będzie cieszyć się gwarancją Lifetime?
Nie. Dożywotnia gwarancja jest osobista i nie może być przekazana. Dożywotnia gwarancja dotyczy wyłącznie nowego produktu zakupionego za pośrednictwem sieci zatwierdzonej przez markę.

Potwierdzenie dożywotniej gwarancji.

Nie otrzymałem potwierdzenia dożywotniej gwarancji. Czy mój produkt został zarejestrowany?
Odpowiadamy na wszystkie wnioski o rejestrację dotyczącą dożywotniej gwarancji w ciągu 2-4 tygodni od otrzymania wniosku. Jeśli twoja prośba została złożona poprawnie w ciągu 2 miesięcy od zakupu produktu Babymoov i jeśli masz załączone dokumenty uzupełniające, nie musisz się martwić. Twój produkt został zarejestrowany w celu uzyskania dożywotniej gwarancji. Aby uzyskać dokładne potwierdzenie, prosimy o wysłanie wiadomości do naszego działu obsługi klienta przy użyciu formularza kontaktowego.
Dlaczego prośba o rejestrację mojego produktu Babymoov w sprawie dożywotniej gwarancji została odrzucona?
Warunki konieczne do zarejestrowania produktu w celu uzyskania dożywotniej gwarancji są następujące:
1. Zarejestruj swój produkt Babymoov w ciągu 2 miesięcy od daty zakupu produktu
2. Wyślij skan lub zdjęcie dowodu zakupu z prośbą o rejestrację dożywotniej gwarancji.
Twoja rejestracja prawdopodobnie nie była kompletna, lub upłynęło 2 miesiące od dnia zakupu.